sötast's dag.

Somnade helt utmattad igårkväll. Jobb, skola, städning och sent i söndags var anledningarna till min utmattning samt att tvättmaskinen stod på när jag somnade.
Vaknade vid halv nio av att hela lägenheten vibrerar och att Lillen mjauar. Det står en stjärt utanför köksfönstret och gör nånting med någon sorts maskin då de bygger om vägen utanför. Jag rusar upp och får springa omkring och flytta in alla saker som står på hyllor osv då de viberar ut så att det håller på att ramla. Han slutar efter typ 20 minuter så då är jag arg, sur, hungrig och irreterad. Städar i köket och plockar iordning lite så att det är fint men när jag ska sätta på diskmaskninen så fungerar inte den. Orkar inte handdiska allt just nu så det får stå gammal disk där i ett tag till. 

Sätter mig framför tv:n och min dag kan börja på riktigt då Mtv visar Britneymaraton hela dagen. Ska krypa ner framför tv:n igen snart men ska ducsha först.

Med den dagsstraten kan dagen bara bli bättre. Mamma och pappa har ringt och grattat iallafall och sen kommer familjen på middag och tårta. Roy sa bara grattis innan han stängde ytterdörren och gick. Inte ens en födelsedagspuss. Mycket besviken. Hoppas jag får en fin present iallafall då vi inte hittade något i Prag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback