snö?

Vart är den förbetna snön någonstans? Vart är alla tvättider och vart är julklapparna som jag ännu inte hittat/köpt?

Kaos i tvättstugan. Jag ställer några påsar tvätt på "kö" i spontan tvättstugan. När jag kommer ner för att ta ut tvätt samt stoppa in tvätt så står det redan en kille där på kö. Han tittar generat bort när uringningen syns när jag rafsar ut tvätten. Men han är ju bög så varför skulle jag behöva skylla mig? Å nej det var inget elakt sagt. Eller det var väll konstigt sagt om han inte vet om det...

Men Ronja, det är han som bar på en skyltdocka och en lampfot klockan typ ett på natten när du, jag och Roy gick från tunnelbanan. Han, "bögen" gick förbi dig och sa " Nu ska jag döda dig" och du hoppa till och jag skrattade. Men bara inombords.

För att fortsätta om denne männsika kan jag berätta att han stod och piskade en madrass klockan kvart i tolv igårkväll. Jag blev lite rasande så jag ställde mig i fönstret och glodde på honom genom persienerna.

Sen fick jag lägga in resten av tvätten i mattvättmaskinen. Det var panik! Och det kan ju inte bli smutsigare för att man tvättar i den maskinen... Sen när jag kom ner, fem över ett så står det en tjej på kö till den också! Och en tant som tittar misstänksamt på mig.
 
Har ingen aning om vad Roy vill ha. Jag har några saker jag vet han skulle bli glad för men de grejorna är inga roliga att ge bort... Blir inte bättre av att han går å skryter med att han har väääärldens bästa present åt mig och att han köpte en 4tusen resa åt mig förut... Jaja. Jag har tränat upp honom väll iallafall.
Nästa tjej står i evig skylld åt mig för det är banne mig inte varit lätt att lära Roy något, över huvudtaget.
Julklapparna ska jag köpa på jobbet efetr jobbet idag och snön kan jag inte kontrollera. Damn it!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback