så nära.

Nu är det väldigt nära "imorgon". Jag har sett framemot "morgondagen" sålänge. "Imorgon" blir det väldigt trevligt! Ett bord för 16 personer är bokat på Indiska Källaren. Sedan efter middagen bär det av till 90's för att röja och dansa. Innan middagen ses vi hos mig och dricker lite Absint för att göra denna kväll till en av de kvällarna man inte kommer ihåg. 

Lyssnar just nu på kung Timo. Helt otroliga tolkningar han gjort! Fantastiskt!

Min baby ligger själv och gosar i sängen, vad jag tror i väntan på mig. Men han får vänta ett tag till för imorgon blir det sovmorgon för Sofi för att orka med morgondagen! Måste bara varna alla att dagens shopping resulterade i jordens sötaste klänning.
Jordens sötaste klänning i kombo med det högsta skor jag äger kommer att bli en fantastiskt utstyrsel! 


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback