p3-horan.

Jag sätter den rubriken då jag den senaste veckan har dissat Roys dataskärm inkopplad till tv-boxen och lyssnar istället till p3 dagarna i ända. Sitter just nu och knaprar vörtbröd, dricker te, surfar runt och lyssnar p3 i vardagsrummet.

Snart vankas det Nyårsafton och som de sitter och babblar om på p3 just nu är att man får klä upp sig och att man MÅSTE klä upp sig. Så Sofi ska klä upp sig. Jag funderar på att dra tidigare till jobbet och införskaffa ett par klittriga strumpisar.

Men som sagt ska dra iväg till jobbet, idag igen. Känns väldigt surt att när folk har lite långledigt så måste jag jobba. När studenterna har tre veckors ledigt så måste jag jobba. Dock inte i tre veckor, alla dagar. Jobbar i snitt... kanske fem dagar i veckan. Men sen är det jue plugg annars typ fem dagar i veckan och jobba varannan helg... Är ledig tre veckor om ÅRET!

Kommentarer
Postat av: ROY

Jag tycker du är duktigt.

2009-01-01 @ 20:51:46
Postat av: Erik

Roy kanske kan byta jobb till taxi-chaffis?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback