lujdagen

Ikväll bär det av till Corni, Viktor och Ronjas place för julklappsbyte med samtliga av mina vacka vänner. Sandra och Klaris ska komma också. Kvällen fortsätter sedan med en obligatorisk närvarande utgång.
 
De ringde från jobbet imorse vid halv nio. Vaknade, tittade på telefonen, bestämde mig för att svara, harklade mig och blev tillfrågad av den mycket omtyckta kassaledaren om jag vill vara ledig idag. Jag somnade om och sen åkte jag och Roy till Heron City.

Sofi ville gå på bio för de har så sköna stolar i Heron City men Roy kände sig sjuk så vi åkte hem igen. Väl hemma så ockuperade Sofi WoW i fem timmar. Roy tvättade och har i snart sex timmar lekt martyr. Vilket gör mig till en större bitch varje gång han öppnar käften. Ja, han är sjukis men nej, han behöver inte oja sig varje steg och varje andetag.
"OOoaaj, när jag gick så att lilltån rörde golvet så gjorde det ont i ballarna"
"Jaja. Men jag tycker du kan stå stilla där i 24 timmar tills du blir "frisk" igen eftersom du är sååå "sjuk" just nu. Så kan jag göra det jag vill i 24 timmar utan att ha en martyr-Roy inne i huvudet hela j***a tiden"

Roy ska btw skjutsa mig till klappbytet och han frågade om han skulle hämta mig i stan inatt också. Så han kan ioförsig få klaga hur mycket han vill. Min lille pusse!

Kommentarer
Postat av: roy

ush va ja e sjuk asså faan att man kan må så här piss. Jag är yrselskallig och hostig och näsan rinner.

2008-12-25 @ 18:15:00
Postat av: Alina

Ha en trevlig kväll! :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback