gnällig. och tjockis.

Denna vecka är min gnäll vecka. Efter att ha smällt i mig jäääätte mycket kladdkaka framför tv:n idag så känner jag mig lite äcklig. Så jag frågar pussen om jag är tjockis nu och han säger att jag har blivit lite tjockis. Sen blir jag lite ledsen över att jag är en tjockis och frågar om pussen fortfarande skulle gilla mig om jag blev ännu mer tjockis. Jag frågar vad som är snyggt på mig om jag blir tjockis, för jag anser att det enda snygga på mig är att jag har en fin figur. Pussen svarar att det enda som han skulle fortfarande tycka va snyggt på mig om jag blir en tjockis är mina boobisar... Så om jag blir tjockis eller är som jag ser ut nu under en längre tid så kommer min puss att inte tycka jag är snygg.

Kommentarer
Postat av: em

jag fattar inte vem e puss??? hahaha

2008-12-19 @ 01:48:10
Postat av: em

klart jag skämta haha


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback