feradg

Jag ska börja från början.

I onsdags var vi och storhandlade på jobbet. Det var väldigt bra för nu har vi en massa mums. Det är dåligt för så fort vi storhandlar så äter jag mycket mer. Har redan smällt i mig två dagsintag av mat och snacka på bara några timmar.

Igår var jag och syrran på bio och såg Burn after reading. Vi frågade tjejen i kassan vad den handlade om och hon verkade inte ha fattat nåt av den. "Jo den handlar om en kille som får sparken och sen skriver han en bok om sitt jobb som försvinner och några på ett gym hittar den och sen händer en massa saker. Jag fattade typ ingenting och det var konstig humor." Ja och det är väll typ det den handlar om men jag gillade den skarpt. Brad Pitt var riktigt rolig!

Snart ska jag cykla iväg till gullmars och systemet för lite vin tills ikväll. Men det regnar ute. Uack! 

Jag skulle passa väldigt bra för pappers arbete. Idag tog det mig en halv timma att sammanfatta en text på en halv sida dataskivet. Det är pretty snabbt jobbat. Och jag är väldigt nöjd med den. Samma sak om jag ska läsa något och verkligen ta in det jag läser så klarar jag det om jag bara vill. Så jag läser och sen har jag fått in det så jag lätt kan göra en sammanfattning på t. ex ett kapitel.

Jaja nog om tråk prat och hur brrrra jag är på att allt! Ikväll ska bli trevligt men jag är helt ärlig när jag säger att jag inte har någon lust att gå ut. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback