"Alla gillar hårda paket"

Yes we dooo!

Jag har snöat in på Billie the vision and the dancers just nu, eller snarare idag efter att ha sett dem på tvåan i Musikhjälpen. Har kollat på det några timmar om dagen när det har sänts den här veckan. Det är synd bara att bandet inte har några kommande spelningar. Inte vad jag hittar iallafall...

Har spenderat dagen lång med farmor, Peppe och farfar. Gick en lång promenad vid skymmningen med Peppe. Vi ramlade omkring i skogen och Sofi hittar inte i Stureby skogen så det är tur att Peppe fanns där och vägledde oss. Och tur att han satt och sket precis när haren sprang förbi och att han var fullt upptagen med att (säkerligen) lukta på tikpiss när rådjuret skuttade förbi oss. Det var mörkt, ganska kallt och otroligt lerigt men väldigt skönt. Jag och, ja jag säger att Roy också var med på det då han stod bredvid och hade åsikter. Jag pratar om att jag och Roy också dåra tittade på hund igår. Vet att det låter mes men jag tycker att korsningar med chihuahua är fina men en gammal dröm är dock att få en alldeles egen schäfer men då måste man typ ha hus tycker jag.

Ska sitta uppe och argt bita i naglarna och nervöst sitta och glo på dörren hela natten då Royan är på julfest. I telefonen hördes det en välldans massa tjejfnitter och med alkohol i Royans lilla kropp kan jag inte lita på honom... och äta upp godiset.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback