åldrats.

Jag har under denna helg dragit av minst en månad av min levnadstid. Efter fredagskvällen så kanske en månad och sen i lördags typ en månad och sen i söndags två veckor. Så det blev iochförsig typ två månader och två veckor som jag dragit av mitt liv denna helg. 

Klockan tre natten till lördagen vandrade jag från gullmars snyftande i telefon med Roy. Jag snyftade mest för att min dumma telefon bara stänger av sig själv hela tiden under telefonsamtal. Men jag slutade snyfta när jag såg Emilie i fönstret. Sen sov vi gott och åt äggmacka till frukost.
Under lördagen hade jag garanterat feber och min röst lät förjävlig. Så fort jag stod upp så började det toksnurra. Så tokbakis och sjukis tog jag mig till jobbet. 

Vid klockan nio på kvällen ringer jag Roy och meddelar min hemkomst och att jag är döende. Nej men Roy sitter på bussen från Nortan och kommer inte hem fören om typ två timmar. Jag ber honom fara åt helvetet, sätter mig på Gullmars och drar en hamburger tallrik medan jag väntar på att han ska komma hem. För jag hade inga nycklar. För Roy lovadeeee att han skulle vara hemma...

Däckar sedan i sängen och vaknar lika illa åtgången på söndagsmorgonen. Utan röst beger jag mig även denna dag till jobbet. Kämpar mig igenom julhandlingen. Denna gång hade jag med mig nycklar men Roy hade även denna gång lovaaaat att han skulle laga tacotacos till mig. Men nej. Jag kommer hem och ingen Roy.

Idag skippar jag skolan men jobbar kväll. Imorgon ska Sofi till universitetet för första gången! Mycket spännande! Ska plugga aset av oss hela veckan lång. 

Julefriden kan vänta tills januari. kisssssss   


Kommentarer
Postat av: roy

glöm aldrig nycklarna. puss. Jag hjälpte faktiskt en misshandlad tjej att flytta ifrån sin misshandlande kille.

2008-12-17 @ 18:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback