vad hände egentligen mp?

Nu har jag börjat på uniiiversitetet. Stor flicka! Hård början kan man säga... har haft drygt 36 timmar att läsa typ hundra sidor svår akademiker text och skriva om de. Hoppas bara jag har gjort rätt. Första veckan har jag dock beräknat med att allt inte kommer att gå smärtfritt.

Men veckan får ett behagligt slut iallafall. 90's på fredag och kräftskiva på lördag. Känns skönt att få ett break på två minnesfria dagar. Nästa vecka är nämligen jobb sex dagar, skola fem dagar och lika mycket att läsa och sen renskriva det jag gjorde denna vecka. Looking forward mucho!

å mp! mycket besviken är jag! ni lovade och så bara skiter ni i mig... vart är mänskligenheten påväg om man inte ens kan lita på det parti man gått runt och smygpromottat. skäms!






go mp!  kisskiss

Kommentarer
Postat av: Mamma

Kåra barn. Jag är så stolt över dig att du vandrar i mina fotspår. Jag hjälper dig gärna med alla pedagogiska spörsmål. Du glömde räkningen här på senaste boken och jag antar att jag ska ta det som ett tecken på att du är en fattig student så; Jag betalar! Kram från din mor

2008-08-30 @ 22:14:07
Postat av: sötast

jaa jag glömde den där men inte med flit faktsikt... jag har väll dig att tacka för att jag är påväg dit jag är påväg. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback