supersoffi...?

Tjaba!

Har vart borta i en vecka i Tunisien nu. Var helt... okej. Det var 47 grader, otroligt, helt sanslöst snälla och behjälpliga människor vart man än vände sig (förutom stjärten som sålde vattenpipan) meeeeen jag är sjukis.
Andra dagen tillbringade jag att spy och resten av resan att inte gå så långt ifrån toan. Så vi låg mest vid poolen och på kvällarna gick vi till närmsta restaurant och sedan hem igen efter en halvtimme.

Skulle ha lagt upp lite bilder här men stjärtorvar till bf -"har inte rätt program för att konvertera bilderna". -Vänta, jag ska baraaaa gå och fiska!!

Jag har sen senaste update börjat att gymma. Ett pitoreskt litet ställe här i Hammarbyhöjden som kallas kroppsverkstan. Ska yoga, spinna och gå och gymma för att bli den superhjälte jag alltid velat vara. Mitt namn ska och är Supersoffi. Man kan även särskriva det. = Super Soffi? Med mina muskler och smarta, kvicka hjärna ska jag överbemanna alla som är dumma. Jag ska brotta ner Roy varje dag, lr varje gång jag ser honom och sen ska jag mest styla, flexa sexpacket.

www.kroppsverkstan.org

Plugg på måndag. Ser mucho fram till det och min nya data Roy ska bygga imorgon.

Bilder från Tunise kommer snarast. Nöj er med dessa så länge!












Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback