otrohet

jag måste bara få säga mitt angående otrohet!
otrohet är något av det värsta jag vet. att man som medmänniska kan såra någon på det sättet är för mig helt otänkbart. det finns en j**ligt enkel regel när det kommer till ett förhållande mellan två männiksor som har valt helt frivilligt att vara tillsammans och presentera sig som den andres hälft. regeln lyder: om du vill knulla någon annan gör slut. en annan formulering av regeln lyder: om du vill inte vill göra slut, knulla ingen annan.
någon som inte förstått?
varför denna brådska...? du kommer inte dö imorgon och om du gör det så spelar det väll fasiken ingen roll att du inte hann knulla tio personer eller ingen! alltså du hinner göra slut och du hinner, jag loooovar, knulla vem du vill.

ps. nu har de iallafall en snygg mupp på startsidan blogg.se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback