ojojoooj

hur ska jag klara mig helt ensam? paniiik!! jag kommer rasa i vikt(vilket ioförsig är bra) för att det enda jag kommer äta är mackor. med messmör dock så jag kommer förmodligen att öka i vikt. skiiit också!! mitt hem kommer se välstädat ut eftersom det enda jag kommer sysselsätta mig med vareviga ensama lördag kväll är att städa. mina katter som med all säkerhet kommer bli minst tio stycken redan det första halvåret kommer springa omkring med gulligt nagel(klo)lack o små rosetter och vara allmänt miserabla. ojojooooj säger jag bara. detta kommer inte sluta bra. jag bara känner hur detta inteee är något bra. 
Lr?
jag kanske ska se det mer som mitt place. jag får göra som jag vill när jag vill och hur jag vill. tillexempel kan jag klampa omkring med skor inomhus, ha huuur många gamla dricksglas vid sängen, äta mat i sängen, ha en tv i sovrummet, listan är lång men kommer inte på fler konkreta saker just nu. joo en sak till! jag kan bjuda över vilka jag vill när jag vill utan att de ska bli hemkörda en kvart senare. om det är någon som ramlar av stolen pg av att jag ganska tdyligt sitter o pekar ut en viss person. så snälla ramla inte av stolen då denna person o alla jag känner redan vet om detta. så egentligen bryr jag mig inte om du ramlar av stolen då du uppenbarligen inte är en person som känner mig lr min darling.

nu ska boobie och jag åka till farsta då vi ska köpa ett band till filmkameran sen ska vi åka hem till pappa och låna hans kamera så vi kan titta på min gamla videodagbok när jag var 13. =) bajsa kuuul!!

kramaaaaaaaaaar

Kommentarer
Postat av: beundraren.

I lube u

2007-11-18 @ 14:04:25
Postat av: Kim

har du gjort slut med roy? eller ska du bara flytta vart isf?
Kram

Postat av: sexy

neej vi har inte gjort slut o ja jag ska flytta. vi ska flytta isär... men jag ska nu bo i skärmarbrink. hammarbyhöjden med mina två kissar.

2007-11-22 @ 23:02:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback