klant

Jag har nu lyckats få tre feta skärsår på händerna under fem dagar. Skar mig på ett glas som var trasigt, skar mig med brödkniven när jag skar och höll brödet i handen och slutligen körde ner handen i en konservburk med mandlar. Nu är det likosm bekräftat att jag är en sån där person som gör illa sig på klantiga sätt. Gick upp för trappen med sista rena tvätt påsen nyss. Slängde lite med nycklarna och tappade nyckeln när jag var precis framme vid dörren. Den studsar längst ner framför källar dörren. Springer ner och plockar upp nyckeln, snubblar lite och lutar mot källardörren som nån glömt att dra igen helt. Så jag ramlar in i mörka källaren och dörren låses efter mig. Får fullkomlig panik och kravlar mot lysknappen typ tio meter bort. Det roliga är att jag accepetrar att jag att jag aldrig kan lära mig att inte gå in i dörr karmen istället för igenom dörren. Som min käre papa sa en gång till mig: Bara för att det gör ont är det inte farligt.

la ut annons på björnsbytare igår. har redan några intressanter. men jag tror jag ska satsa på södermalm. så kan jag komma närmare mina söderböna rötter.

XXOO image17

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback