kisse

nu är jag helt såld på att införskaffa en liten kissemiss kompis till sessan. ända sen vi kom hem efter hultan så har hon förföljt mig. för en gångs skull gillar hon mig mer än royan. men en liten katt kompis som vi redan betsämt oss för att döpa astrid, efetr mitt o samtliga ur släkten på pappas sida har som mellan namn(dock ej av det manliga könet av... nån anledning)

kom som sagt hem från hultsfred i söndags, åkte direkt till nortan för att lämna bilen. men sov ut idag då jag jobbade igår. var vääärldens kaos när jag kom till jobbe... konstigt... men mest för att en av byggarbetarna som tok renoverar hela jäävla affäre klippte av hela systemet till självscanningen. fick springa run to vara lite allt i allo hela kvällen. de är soft. slipper man sitta ner i åtta timmar...

åt middag hemma hos pappsen nyss med helen o farmor o royan såklart. blev tok mätt men skippade efterrätten då jag har haft jordens halsbränna hela dagen. känner att jag har feber på g också... hoppas man blir frisk tills man ska jobba på torsdag. ska jobba torsdag, frdeag, lördag, söndag o måndag... kommer att vara död. sen har jag fått ett idoiotskt schema... jobbar varje måndag, cirka varje onsdag o cirka varje fredag... jahaaa!! en vecka jobbar jag till o med : måndag, onsdag, fredag o söndag... så jäkla misslyckat. ska försöka byta tider på en g. menmen...


öööhm jaaa du... har inte så mycke att säga om hultan. de regnade en himla massa o var kallt på natten. tyckte evanescens var bra o fibesohfibes så klart... sophie zelmani var bra hon me. sen var resten lite medelmåttiga. om det blir en nästa gång till hultsfred eller någon annan festival så ska jag försöka åka me fler männsikor som man vill umgås me o känner att man kan ha kul me. jag är väll en jävligt tråkig person men jag resonera o har alltid gjort de. att om jag inte tycker att en person är intressant så skiter jag i den, är inte den som lägger energi på att vara allas bästis... för jag vet väll att de som umgås med mig gör det frivilligt för att jag en rolig, inte så glad men ganska bra uppfostrad person o jag umgås me de som jag vill umgås me! ...o sen några som man bara inte kaaaan slippa undan :P

känns inte direkt som att jag har nån som läser detta menmen slipper använda armmusklerna så värst mycke. skriver de mest privata sakerna i min real dagbok som står sprittsprångande öppen i bokhyllan. en gång hade roy skrivit i den o jag upptäckte de inte fören två månader efter att han skrivit... men de var så fint o så gulligt.

har satans ont i halsen!! hoppas de inte går ut över mina ord här. måste bara beklaga mig på att jag är en person som lätt blir sjuk. halsbränna är något som återkommer minst en gån gi månaden. spyr gör jag även det minst en gån gi månaden o då jag har mens är det likosm skrivet i ödet att jag ska ligga o spy i en vecka... nånting annat...? hmm nee de väl de som är återkommande hela tiden.

bifogar bild på astrid
image4
kramaaaaaaar


Kommentarer
Postat av: Kim

Lider med dig det suger att vara sjuk.
kolla in sikka fin blderjag har på min blogg :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback