Hultsfred!

jag ska till hultan imorgon. i bilen befinner sig roy(chaufören)(hur fan det stavas nu då), ronja(öööhhm... kanske den som kommer säga till mig att sluta klaga), corni( ääähm... den som kommer behöva kissa hela tiden) o så jag( hon som kommer må illa, vara varm, vara hungrig, inte kunna sitta still, kissa, fråga när vi är framme samt vilja stanna så fort jag ser en gulig stuga eller lopis eller någe annat intressant man kan upptäcka på vägen). vi komme rmed abndra ord inte komma fram vid beräknad tid. men vi har inte direkt bråttom så de spelar nog ingen roll...

sen väll där framme ska vi supa så pass mycke att vi får vattenbrist, syrebrist o andra allmäna brister i kroppen. men det ska bli skojigt!! ska kolla på en massa coola band också, inte glömma de! måste bara säga att jag har vääärlden ssnyggaste ryggsäck, en riktig campar ryggsäck. slår vad om att corni komemr ha någon rullväska... HAHA!!

vet inmte vad jag ska säga mer... gick inte på personal festen i lördags.men de var inte så många som hade vart där när man frågade runt. men inte så mycke strul fick bara klart för mig att samtliga hade vart aspackade o de flesta komme rinte ens ihåg vad de gjorde halva kvällen... niiiice!!

snart kommer roy med vårt nya köksbord. jag hålle rpå att tvätta o ska nog gå ner sanrt. är en massa heta byggarbetare utanför. ska nog fråga om de kan hjälpa mig bära tvätten... mohahahaa!

är ganska brun... vaxade mig igår. det var intressant. gjorde jääääääävligt ont överallt. o det funakde inte på benen o de där ställe ti mitten av kroppen. men under armarna fick jag bort allting. så det var ju skönt. slipepr man tänka påde närmaste fyra veckorna att man är en förtryckt varelse som faktsikt accepterar konstiga påfynd.

nää nu ska jag ner till tvättstugan o sen ska jag o roy åka runt halva stan för regnjackor(mina superfiiiina är borta, misstänekr emma) sprit(till samtliga i bilen) o typ en annat massa skit. köpte såpbublor men vill ha en vattenpistol också.

puuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuussssarrrrimage4

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback