blackout

har imorn en lektion, på onsdag en lektion på torsdag tre lektioenr o på fredag rörelseexemination plus matte prov i algebra. det känns ju toppensnoppen att jag ska pallra mitt feta ärsle för en ynka liten pyttelektion... suck asså. men ska åka o shoppa imorn eller på onsdag! whee!! kom på att jag har inte shoppat sen i julas! omg!!!! om man inte räknar alla små inköp man gör då o då förstås...

på onsdag kommer royan o de ska bli chokroligt!! ♥
sen har jag teater både lördag o söndag så de blir mycke att stå i... just nu har jag sorterat i mitt rum lite granna så nu befinner sig de saker jag vill ha kvar(vilket e allt...hehe) där de hör hemma. de e något fel på denna sida... stör miiiig på det!aja whatever!
i torsdags var jag hoss roy o så gick jag med sorrow o emilie på prommmis på isen. jag kunde få ner min fot i vattnet men emilie sa att man kunde fortsätta gå ändå så vi traskade på o inget hände faktsikt! så emilie är en tjej att lita på, hör o häpna!;) sen i fredags åkte jag o roy hem till sanna o åt goooda mumsvåfflor med sanna,maja,marta, malin o hennes...öööhm
snälla kille markus... det var väll skojigt. satt o kolla på vääärldens roligaste teckande film(barnfilm för treåringar) lottie och de onda trollen. tror alla var smått roade av den förutomjag o sanna som satt o stortjöt av skratt...fick nästan kväva mitt fniss för att de nadra inte
skulle misstänka att de faktsikt är nåt större fel på mig o roy var väll en av dom som blev mer road i slutet då han insett att hans plåga var slut snart... haha! ;) sen i lördags kolla vi på melodifestivalen i vardagsrumme med far min o sen den där filmen då de åker ner till jordens
mitt eller nåt sånt dumt... no comments av varken filmen eller melodifestivalen.
nu ska jag inte skriva mera. hej då! pusspuss o sov sött era sötisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback