babyyyyyy babyyyyyyyy!!

baby can you hear me
i can't reach your mind
i want you near me baby, all the time
it should be easy
well, it never is with you
maybe if you show me, teach me how it's done
i want to know you, feel you, be the one
it should be easy
well, it never is with you, baby

hade värsta fet roliga lektionen idag! vi var på arme museet o fick vara ett varsit land, jag hamna i det som var uuuuuuura fattigt... typiskt! så de min grupp sprang runt o gjorde var att be om bidrag från alla andra länder. men vi lyckades faktsikt göra ett mycket hemligt krigsförbund med bati! yeah! men hann ej kriga nåt... :(

sen hade jag matteprov o de gick värsta braaa! fick tillbaka mitt matteprov jag skrev i fredags o jag var bara två poäng från G så jag e värsta fet jätte super tok glad just nu!!! så jag behöver bara göra de jag missa nu på nästa omprovstillfälle. o allt tack vare min lille prins! ;)

nu ska jag äta godis o skriva en engelska grejsemojs men imorn e de indisk dans på teatern o roy kanske kommer snart eller nåt... vet ej hur de blev med de... känner mig lite "vetintevadsomhänder" aktig just nu...

ska på filmklubb sen med maja,sanna,malin o marta. ska bli skoj men måste bara MÅSTE hem innan 7. för då börjar BB! XD

ööööhm... i helgen ska jag vara tok mycke utomhus, e fett sugen på att dra till blidö o bara slaaaaaaappaaaa... men ska dit på påsklovet med emma,olle o far min så får se hur de blir i helgen... shoppa kanske o ringa runt väääääldigt desperat till alla jag känner om party på g nånstans!! fett sugen på party!!

menmen alla är ego föresten... ;) pusspuss o sov sött sen när de är dags.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback