666

(    tråkigt att komma på rubriker om ni undrar ;P   )

Somebody once asked, "could you spare some change for gas
I need to get myself away from this place"
I said yep what a concept
I could use a little fuel myself
And we could all use a little change.

Den som inte vågar fråga om hjälp får skylla sig själv.

Har sovit hos marta inatt med evelina och marta dåra... det var skoj. men varför, varför gud måste alltid de låtar jag gillar eller till och med älskar och vill ha barn med åka ut först av alla i melodifestivalen!!! varför??? såg van helsing och dodgeball... okeeeeeej no comments om nån av dom förutom att de var jäääääävligt bra båda två. :D

ska på teater snart... suck asså. deee eee sååå tråååkigt när man tänker på de. men sen när man är där e de väldigt skojigt faktsikt. roy ringde nyss från jobbe... vill träffa honom nu och hela tiden. menmen om man saknar någon får man helt enkelt förtränga det ;P

ett tag sen jag skrev har hänt lite saker och inte haft någon större lust att skriva men ska skriva igen ett tag framöver nu iallafall...

Min lille roys otursvecka tror jag nog också :( vill bara krama dig nuuuuuuuuuuuuuuu!!!!

byebye and you will hear from me soon. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback