paaaaaaaniiiiiik!

omgomgomg ooooh myy good!! mitt liiv raserar mycket snabbt eller långsamt kanske... vad är värst? aja det som är värst iallafall!! det raserar helt enkelt!!!! och allt pågrund av att jag inte införskaffat en almenacka, en fin sådan med stooooor palts för varje dag osv(helst rosa). allt skulle vara såå mycket enkalre med en almenacka. jag skulle undvika att göra av med alla pengar på saker man inte behöver ha osv bara för att jag inte kunnat skriva ner att jag behöver de pengarna till helgen eller nåt... o jag glömmer inte bort att träffa folk som jag mycket snällt och artigt lovat att träffa, men sedan glömt bort! hör o häpna!!
de e helt enkelt mycket enklare att kunna skriva ner allt på ett papper som man bär med sig, fint inbundet. o så slipper man känna att man skuuuuulle komma ihåg nåt o så går man o försöker komma på de men sen är de bara nån dum sak som att man skulle titta på nåt fjantigt Tv program eller nåt...

aja!

imorn har jag prov o jag har fått vääärsta pluggrycket denna torsdag(hade för två veckor sen till matteprovet, som jag för övrigt fick IG på...IGEN!!) sååååå jaaaa... tror inte att de kommer att gå så mycket bättre imorn men hoppashoppas!
har by the way vart tookhungrig hela dagen o alla blev nog inte så överraskade menmen... sprang till matsalen tio meter före alla andra o väl framme hade jag redan avslutat min första portion när de släntrade in genom matsalsdörren. sen soooov jag gott och skönt på lektionen ett tag så e värsta fett pigg nuu!! :D

ska till filmklubben idag o träffa sanna,maja,malin o marta... skoojigt! o imorn ska man till landet(blidö) med roy. ska bli såååå himla fantastiskt roligt!! :D menmen ska sluta plåga den som läser detta nu med meningslöst babbel om mitt otroligaaaaaaa liiv!!

kram o massooor av puuuuuuussar till allaaa, inklusive den äckliga lodisen på bänken utanför ica!!...eller inte... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback