OnsdAg

Idag har jag sorterat i garderoben, diskat o anmällt städat lite... o tittat på tv. vart hemma hela dagen o det var skönt efter att inte vart hemma på en o en halv vecka. var på blidö efter jul och under hela förra veckan var jag hos roy. det var kul! saknar honom jätte mycket. trodde att jag skulle tycka de var skönt att "slippa" honom lite men jag saknar honom hur myyycke som helst!!!!

imorgon har jag en massa alternativ för vad jag ska göra. "lovade" sanna att jag skulle titta förbi henne imorn, hon har bjudit över en massa folk. o sen har jag tjejerna från skolan som jag inte träffat på (omg) två veckor nu... vi ska träffas vid tre o sen sova i klaras lägenhet som ligger inne i stan. o titta på filmen som vi har spelat in en massa skojigt från gotland. så jag måååååste ju bara träffa dom o se den! ...så jag ska träffa dom men sen vill ja juu träffa roy ocksåååå... aja de får bli som de blir!

OH my G0d!! de e ett katt program på tv nuuu!!! gotta go!
byebye se ya!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback