olalala!!

vart i skolan idag. o det är ju faktiskt helt underbart! :) man tänker hela tiden "hataskolhataskolan" men när man väl är där så är de sjukt roligt, chok roligt faktiskt!
var på blidö med roy i helgen o det var ju faktsikt ännu mera chokroligt o megachokunderbart! han elda o jag...ööhmm laga mat,typ... gick promenad också o våren var värsta chokmycke påvääg juu!! hur nice som helst!
mmmmm!! äter den nya kanel o kola glassen från gb! otroligt fantastisk chok god!! mmmm,mm,mm!!
jag vet inte vad jag ska skriva förutom att jag är jävligt nöjd med allt o alla... kanske typ alla lite granna sådär va, menmen... man behöver ju inte räkna alla människor i HELA världen för jag har ju inte ens träffat hälften!! men även om jag hade träffat hälften av alla människor i HELA världen så skulle inte de kunna räknas som statestik över hur människor är. för tänk om jag bara träffat alla elaka männsikor eller alla snälla...? aha, fick ni nåt att tänka på! mm fy satan vad goood glass... eller jag har typ redan tröttnat på den... men ska hämta lite mer...
sådär! mmm!! glaaaass. ska hem till mamma ikväll o äta mat o hon o jag ska gå o se julie med micke persbrant o hans ex på torsdag tror jhag det var. samma dag som filmklubben är o har missat massa såna möten på sistonde... men jag tror de förstår när de är för konstens skull...hehe. jag hatar honom typ,micke asså, han är tråkig skådis o dum i huve. men jag tror pjäsen är lite skojig. chok skojig!!

aja byebye and hugs and a lot of kisseeeeeeeees!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback