Lalalalaaaaaaaaaaaaa!

Jahaapp! pappa fyller 41 imorgon så inget filmklubbsmöte med my friends imorn helleeeeeer! Hade dock väääldigt rolig teater idag, jag fick spela modesty blase : ) o med det namnet antar jag att ALLA vet att det är hon från agentX9... Sen åt vi lunch o sandra var vääärsta elak o tog sönder min sista knäckebröds bit när jag hade tappat alla mina andra upponer på bordet med smöret neråt... o det var också efter att jag stått o väntat på äckel mat i en kvart, so I had my reasons to be evil...snyft asså! men sen blev jag glad igen efter att ha vart lite sur o gett ut min ilska på alla andra samt sandra som lät mig boxa på henne lite...

Igår fick jag tillbaka mitt matteprov o jag säger bara det att jag Sofi skiter från o med nu i matten!! And it´s a promise I will not brake! det var tredje omprovet o jag hade bara gjort en massa slarvfel men våran matte lärare är dum!! ...eller inte dum, vet nog bara inte vad han ska säga när halva klassen säger att han är korkad. Men please låt de inte gå ut över snälla söta mig... snyft, igen!

Men annars är allt bra, ska verkligen försöka satsta lite på skolan. Vill bara ha allt klart nu! O ajuste!! ...nej det var inget föresten...

KRAMAR!! o pussar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback