Jäääääääävla äckel fuckhög!!

allt är en jävla mess just nu!! jag oorkar verkligen inte bry mig. grejen är att jag upptäckte att jag ska ha ett prov på fredag som jag inte hade en blekaste om att jag skulle ha... o sen kommer pappa o tjatar om att jag städat fel! hur fan kan man städa fel?! o att han har tvättat en trasa fel för att jag lagt den i tvättkorgen...ööööööööö!!?? jaha, mitt fel med... skoooj!
o sen sitter jag här o är pissed off o gråter o tänker på alla möjliga jävla problem! men jag kan bara inte bli sur/ledsen/arg utan att tänka att allt löser sig... o nyss tänkte jag att jag hatar att jag gör så(alltså tänker hela tiden att allt löser sig) roy ringde nyss... så det känns lite bättre, förutom att han konstant påminde mig om skolan... litet lol åt det. ...men för att återgå till de jag prata om, hehe! att jag hata att jag tänkte att allting löser sig sen tänkte jag att de e ju bra att jag tänkte att allting löser sig!! fatta!!?? jag blir tokig av att tänka helt enkelt! därför ska jag helt återlåta tänkandet till nån annan så att jag slipper snurra runt i en boll med "jag hatar de, det löser sig, jag hatar att de löser sig till det löser sig igen"! 

jag var i farmor o farfars nya lägenhet o fick en nice skinnväska o åt god mat o fika a lot! 


ska bli jävligt intressant o se hur livet ser ut om typ tio år... men allting löser sig nog.

kramaaaaaaaaaaaaaaaar 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback