I miss ya!

Idag vaknade jag vid elva o låg o drog mig nästan fram till ett då jag kontaktade marta som kom över som en blixt o kunde berätta allt om malins kille(jag tvingade ur informationen ur henne). sen gick vi en promenad i 5 minus o jag var ute i en o en halv timma... mycket kallt!

roy var här från torsdagen fram till lördagen, nu är han i åre o åker snowboard med den 8 åriga Isabella i barnbacken( big LOL asså). jag saknar honom sååå himla mycket! jag lät nog lite sur eller ointresserad igår när han ringde men jag ville inte säga att jag sakna honom såå jätte mycket för han ska inte tänka på mig osv när han är där uppe o ska ha skoj... jag ville bara säga hela tiden att jag sakna honom jääätte jääätte mycket men de sa jag aldrig utan var tvungen att skicka ett sms sen, kunde inte hålla mig! :P 

Alla börjar typ skolan imorn men jag börjar inte fören på torsdag så jag får väll underhålla mig själv. skulle kunna ringa nån från skolan men man måste typ planera innan för alla bor så långt borta, men träffar dom ju ändå på torsdag sååååå jaaa... 

Men imorn ska jag iallafall åka till farsta centrum eller nåt o köpa en almenacka så jag kan få nån ordning på tillvaron. fick värsta "få ordning på mitt liv kick" idag! har en massa ideer som jag ska ta tag i tror jag.

Mina mål:
Lägga undan 500 kronor varje månad fram till sommaren(så att man kan göra en massa skojigt)

Försöka skaffa ett till jobb. (men inte mcdonalds osv. har redan prövat på de o de var ju lagom skoj, eller inte)

Fixa skolan.(låter ju som ett rimligt mål, men man vet ju aldrig)


ööööhmmm... kommer säkert på flera men då skriver jag ner som i min sprillans nya almenacka! :D

saknar så många just nu så att det gör ont!             



 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback