come back! that are prescription pants!

homer svimma i glassen!! hahahaa! jag döööööööör av skratt!

menmen back to fact. kom tidigt till skolan, drack en kopp kaffe, pluggade lite, övade på repliker(men tror nog att jag mer förstörde för alla andra genom att ööööööööverdriva en aning) :D ska prata som barn, men deee är way more fun att leka cartman!!  buuuuuuut muuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuum!! tjoohoo! 

homer: "ajuste marge! jag kanske råkade tömma bromsvätskan ur din bil men jag ville inte säga nåt för du kanske skulle bli arg"  

okej nu var deee sluuut... de e imorn jag ska se fröken julie o på torsdag ska jag jobba. ska bli skoj, längtar till och med efter att byta blöja o få alldeles speciella snorkråkor av lillen. : )

ska egeeeeeentligen plugga på ett prov till imorn emn ooorkaaa. det kommer gå bra ändå men pappa e sjuk o jag känne rmig inte riktigt frisk heller. men ska gå o skriva provet o sen kan jag ju gå hem...

ska äta glass o kanske se på desperat housewife men har inte sett de på jääääätte länge. men kan nog hoppa in i de. 

i miss roy som jobbar just nu... ooooooom han inte ljuger!! oh myy gaaaaad!! :P kommer inte träffa honom fören nästa vecka. kanske till o med nästa helg...

kramaaaaaaaaaaaaaar 

åååhh! fick prata manligt o kvinnligt språk på lektionen idag då ra. a story:

pappan och sonen krockar med bilen. pappan dör på plats och sonen åker till sjukhuset och måste opereras. på sjukhuset säger kirurgen," det där är ju min son".
hur hänger det ihop?

ahaaha! klurigt va? sen kom jag på en alldeles själv! :D

pappan följer med sin son till dagis varje dag, men stannar kvar under hela dagen. varför?

så klura på ni bar, annars får ni väll komm ao böna o be mig om svar...

kram igen o sov sött sötisar

Kommentarer
Postat av: Kim

Läkaren är hans mamma.. :P
och pappan är dagisfröken :P

hahaha Sofi :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback