uuuuh!!

eran värsta chok är på ingång!!!
här är den: Man sväljer 1 liter snor om dagen!!! uuuuhh!! uuhhh gånger stjärnstopp!!! äckligt and groose...
kan inte sluta tänka på att jag sväljer äckel snor!!

skulle ha skrivit matteprov idag,men gick hem istället o imorn ska alla i tetaer som vill åka till rikstetaern och en ensemble med döva. min teater lärare sa att de var frivilligt att gå men om man inte kommer får man ogiltig frånvaro...ööööööööhm! ursäkta men kan hon inte uppmuntra oss istället för att säga att om man är nervös eller inte vill vara med på allt så har man inget där att göra... så nu ska typ inte KM komma... sen ska man på kryssning med mamma, emma, olle o royan!! ska bli toppen kul! en bra start på lovet. har inget mer inbokat förutom festen nästa fredag hos KM för att fira cornelias, annas och KMs 18 års dagar.
kanske ska träffa mormor eller farmor o höra lite om min släkthistoria som man ska skriva i en uppsats tills efetr lovet...
prata med roy nyss o jag blev värsta glad o pratglad när han ringde!! var på sur humör eller ni vet hur man känne ribland... att man nästan provocerar folk för att man vill bråka... jobbigt!
sen ikväll ska jag åka o vara barnvakt, men bara åt lilla noah. hoppas att roy ska komma idag... menmen de blir som de blir me det. jag ska ju jobba ikväll o vara i skolan imorn... måste skynda hem o hinna fixa allt innan kryssningen imorn... aja

byebye and kisses and pusspuss and sov sött 7 timmar iförväg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback