snaaaaaaaaaarkning

igår var jag hos evelina i hennes nya hus på tomten! såå hiiimla underbart asså! hon ska få egen dusch o toa o allt också. så om nån undrar vart jag är så kontakta evelinas stuga... ; )
vi åkte i typ en timma för att ta oss till ett "öldrickarfredagspartysomviintekallarpartyutanbaraattsesochdrickaöl". ööööööööhm vad ska jag säga, det var väll kul men öl är väll inte direkt de godaste så sofi var den ENDA någorlunda nyktra... sen hände lite saker där. på morgonen skulle evelina jobba så jag åkte in med henne till hennes badvaktsjobb med barn : ) ducsha där sen åkte jag hem o har precis slutat med att städa lite granna. ikväll ska jag till klaras lägenhet i stan o äta glass. ska bli skoj men ska försöka sova lite innan, bara sovit fyra timmar. 
hatar när cd:n hoppar!!!!! lyssnar på westlife senaste(bränd dock så skiiiiit) menmen den e bäääst! :D 
vill att roy ska ringa nu, han jobbar... tråååkigt. menmen nu ska jag göra nåt skojigt eller inte...kanske planera vilka glass sorter jag ska köpa :D

kramkramaaaaaar 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback