helt otroligt!!

okej var ett bra sen jag skrev men har varken skrivit här eller i min (pappers) dagbok..ganska synd för de e roligt att kunna titta tillbaka o se vad man gjorde osv. aja.
idag e de söndag o idag har jag kommit hem från en natt hos sanna med sanna,maja,malin o marta o ett himla massa angel-tittande o melodifestival-tittande. sen åkte jag i fars nya bil(som jag såg första gången idag efter en vecka...hehe) o handla mat... sen gick jag på teater o hade de trevligt där o till mor o åt god mat o god glass o spela kort med emma. hon vann varje gång på "vänd tia" men jag spöar henne lätt i stress med sex högar!! whoohoo!!
i fredags gick anna o jag runt med cornelia efter skolan i staden för att hålla henne ockuperad från hennes överraskningsfest som anna o jag sedan lämnade en något besviken cornelia sälv i stan för att att åke hem till henne(i smyg) o fixa allt. sen åkte jag till royan o sov där o sedan bar de som sagt hem till sanna o ett jäkla massa angel!! :D

vet inte vad jag ska skriva mera... ööhm har ett matteprov på torsdag som jag ska strunta blankt i(eller ska gå dit o se söt ut o sen gå därifrån)
åååh vad jobbigt de var o skirva faktsikt..händer så mycke hela tiden så man vet inte vart man ska börja, men tror jag har summerat allt jag gjort ganska bra eller har hänt lite mera menmen orka!

mår bra, e lite förkyld o har lite ont i huve just nu... eeeeeeeehhmm... omg ska sluta nu! o återkommer bara om nåt HAR hänt.

kram o puss o sov sött!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback