dadadaaaaaaaaamsidammdiidumdaa!!!:D

sitter just nu med bollar i håret,med nymålade naglar o nyförfinat hår! :P lyssnar på en nynerladdad westlife cd.. dock den jag fick av eve men den var hoppig o de e bättre med mp3 format såå ajaaaa! vet inte vad jag ska börja skirva... har inte hänt någe alls idag egentligen. gick till skolan(för tänkte att tre letioner kan inte vara någe jobbigt för en liten sjukling som jag är) sen när jag kom dit var både ernstella o jkag förtidiga så vi satt o snacka skit i typ två timmar... skoooj!! ska till emilie oe rik i helgen o hälsa på sorrow!! de ska bli så skoooj!! o till royan så klart!
nej jag skojar inte... westlife rockar juuu!! o den här cd:n låter exactly som deras gammla o då e de bra!! äkta 90 tals pop ska de vaaa!! :P
öhm jaa duu... skulle ju faktiskt ha jobbat ida men de blidde inge för noah var sjuk osvosv. men de kändes bara bra för jag vet inte om jag ahde orkat med tre stormvindar ikväll. o sen glömmde jag helt bort att jag då skulle kunna gått på filmklubbsmötet juu. duum sofiiii!! har inte träffat maja sen typ innan julen!! omg!! o sanna på typ en månad o marta o malin på minst två veckor... misses them veryyyyy muchooo!! säger bara angeeeeeel!! vill se vill se nuuuuuuuuuuu!!
de enda roliga som hänt idag var alla fiina gubbar jag fick till msn av kim idag... deee e sååå fiina!!
menmen imorn ska jag nog åka till norrtan på en g istället för att promenara i två mil med min stackars onda kropp o svullna huvee... :P
ojooj jag fick ju ihop ganska mycke faktsikt... aja dags att runda av o njuta fullt av westlife!!...tror faktsikt jag ska ta ladda ner alla låtar i min mobbe o splea om o om iigen helllaaaaa tiden jag e hoss royan. då bliiir han såå glad!! du sa att du skulle vara "snäll" mot mig i helgen så då vill jag lyssna på westlife så de såå!! :P

aja sleep tight everyone and dont forget to give teddy a goodnight hug!!

pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback