blablablaaaaaaa

okej har vart barnvakt idag åt de mest underbara varelserna som finns :P dante,felicia och noah. dom e sååå gulliga o de känns verkligen som man gör nytta där med att bara vara där med dom liksom. fylldes av en värmande känsla o tänkte att det e så hääär livet ska vara, ända tills de börja stinka o byta blöja var dags... :D satt själv o kollade på alla vi barn i bullerbyn en vääldigt fin serie, medan de satt framför datan o spelade nå spel... suuuck asså. barnen idag liksom!!

prata med evelina idag o ska sova i hennes nya hus imorn efter att vi vart på nån hippa (party) . sen ska vi upp vid typ sju(omg!) för att eve ska åka o jobba så jag åker in till stan med henne då. sen på lördag ska man hem till klaras lägenhet i staden o tröst äta åt ronja. lovade sandra att ta med kola/kanel glass.

jag ska spela upp en pjäs imorn också som några inga namn nämnda pajar långsamt o smärtfullt... dansarna kan vi kalla dom :P
hoppades att royan skulle vara här idag med mig men nejnej. jag förstår han har skola o såå o de har ju jag med så de kanske blir lite svårt att ses. men saknar honom mest av allt i hela världen!
kramkram everyone

http://www.yttermera.se/evilina/mans_goda_rad/kvinnors_fragor_om_man.html

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback