aaaaaaaaaaoiiiiii!

jahapp nu sitter jag här med en fem centimeter lång sladd till högtalarna till datan... har något kramp i nacken efter dock bara en halv westlife låt...de kan bero på flera olika saker :P
roy kom hit i lördags och vi åkte till klaras lägenhet o hade de riktigt trevligt med glass o film o glada kompisar. sen ringde mor tidgt på söndag morgon(kl elva) o fråga om vi ville hänga med till ikea o efetrsom vi är sååååååååå impulsiva så gick vi med på de o roy shoppa loss i kungens kurva, han shoppade lite kurvor!! lol!
idag åkte royan hem o jag gick till skolan med vääärsta feta mensvärken... sen under mattelektionen gick jag hem efter att bara koncentrerat mig på att INTE spy. spydde när jag kom hem o läste ut en bok vi ska redovisa imorn. men nu mår jag toppensnoppen, fast jag skojar inte jag komer bli puckelryggad tack vare emma som pajat hörlurarna!! gggrrrrrrrrrrrrrr!!
ska ha teater imorn o jobba på torsdag. asså shit vad snabbt helgen gick... fattar inte vart de tog vägen... aja miss roy o vill att han ska vara med mig heeeeeeeeeeeeeeelaaaaaaaaaaaaaa tiden!! så de sååå!! :P

ska fan sluta skriva för har högtalaren på tagentbordet så allt tar typ femhundra år att skrivaaaaaaaa
bajsbajs and se ya

Kommentarer
Postat av: Roy

Ja vill vara me dig hela tiden oxåå :)

2006-02-08 @ 18:19:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback